söndag 10 februari 2008

Total kvaddad bil...

Jaha då har man lyckats volta med bilen för första gången då...

Här är jag nyss utskriven från akuten på Borås Lasarett.
Blåslagen, öm och stel men annars inga större fel...
Här är min pärla... inte så vacker efter ha kört av i 100km/tim, voltat 4 varv nerför en slänt och landat på taket!

Helt otroligt nog klarade sig både hundarna och jag med enbart blåmärken. Omskakade och chockade tog vi oss ur bilen för egen maskin!

Passagerar sidan...
TACK MIN FANTASTISKA SAMBO LARS FÖR ATT DU FINNS!!


TACK underbara Lotta som kom och höll mig sällskap samt körde hem mig!


Ett stort tack till alla er andra som har varit så oroliga för mig och hundarna!!

8 kommentarer:

Elin, Tadpoles sa...

Puss på dig älskade vän.
Jag är så glad att det gick bra med dig och hundarna...
Ta nu väl hand om dig och dina och hundarnas möra punkter.

Tack för att du är så underbar du har en stor plats i mitt hjärta.

Anonym sa...

Kan inte skriva vad jag känner, mitt hjärta höll på att brista. Du finns ständigt i mina tankar och jag är glad att det gick så bra med dig och hundarna.

Massor av kramar till dig, Lars och hundar.....
Åsa, Robban och kent hälsar med kramar också

Lotta sa...

Älskade Eva!!! Jag är så glad att du finns kvar hos mig!! Vet du att du är STÅLKVINNAN!!! Allt du klarar av...en bråkdel av det och jag hade dött 9 gånger!!! Tack för att du och dina hundar är kvar!!! SNÄLLA:::Köp ett busskort NU =)

ÄLSKAR dig!!! Pussar Lotta

Anja sa...

EVA EVA EVA
Så du bär dig åt syster yster. Du har änglavakt. Jag är så glad att du fotfarande finns med mig i livet. Det finns nog någon där uppe som tycker lika mycket om dig som jag!!!!
Håller med Lotta. Köp busskort nu!!!
Ta hand om dig och hundarna nu.
Tusen kramar från syster yster Anja med familj

totte^ sa...

World Rally Championship äger rum i Värmland.. Inte i Bollebygd ;)

Glad att det gick bra med dig o hundarna.

Hälsningar från Totte & Mikaelak

Får man känna på kändisen? ;)

http://boras.expressen.se/nyheter/1.1039819/bil-voltade-50-meter

Joddricks sa...

Kramar!!!!
Eva darlingen!! Har ngn sagt att du är som en katt?? Katter landar alltid på fötterna hur högt dom än faller och har 9 liv!!! Det finns stora likheter!!!Tappade näst intill andan när jag hörde!Tungan fastnade...OROLIG!
Du måste ha ängla vakt!!
Kramizar i mängder från oss alla!!!

Unknown sa...

Älskade hjärtat!!! Din skyddsängel jobbar på övertid, vilket jag är sååå glad för! Tur att du hade Volvon, när du gjorde din egen Lisebergs-attraktion. Älskar dig så mycket, min hallon-groda!!!

Välkommen till Kennel Bölverk med familj sa...

Komentarer är överflödiga!
Glad att du finns kvar...
Ödet är inget man ska ignorera
Kram Jeanette