måndag 7 april 2008

Vilken underbar helg!!

I lördags kom min valpköpare Sarah på besök med sina 2 flickor, Bea (svart) och Sonja (gul).


Vi tog alla 6 flickorna och gick en avkopplande långtur i skogen.

Därefter lagade jag en jättegod kyckling i ugnen med chili, lök, fetaost och massa kryddor. Mums!! Vi åt så vi storknade!! *hihi*
Sedan bar det i väg in till Göteborg. Jag och Sarah skulle på bio. Jisses vad länge sedan man var på bio... borde skämma bort sig själv oftare med det!! Det blev en mycket trevligt och söt romantisk komedi som hette 27 dresses.
Klart sevärd!!
Sedan åkte vi hem till våra trötta hundar. Tjötade massa skit och satt och slöade i soffan. Sarah och hundarna bestämde sig för att sova över. Fanns ju gott om plats eftersom Lars var i Sölvesborg hos vänner!

På söndagen fick vi sovmorgon enda till kl:09:00!!
Lite frukost så var Gunnel och Sonja i full gång med att busa!! Oj oj vad skitig en vit hund kan bli... När Sarah skulle åka hem gjorde jag följe en bit och vi tog en gemensam sväng på IKEA. Det blev ett nytt skoställ, några svarta lakan, bollar till hundarna och en tidig födelsedags present till Sarah.
Skohyllan "Portis" från IKEA inte riktigt lika tuggvänlig som den gamla... *fniss*
Väl hemma igen såg jag blodfläckar på golvet.... Gunnel hade börjat löpa!! Jippi!!!! 9½mån gammal. Stora tjejen nu!!!! Hon är såååå duktig med sina byxor! Tur att jag kommit ihåg att träna henne =D

2 kommentarer:

Unknown sa...

Sedärja!! Verkar som ni hade en jättebra helg! Puss o kram! Suzan

Sarah Arvidsson Bäcklund sa...

Ja det va en toppenhelg =)Mycket tjejgrejer blev det hahha Ska passa upp på dig Eva när du kommer hit!!