söndag 21 december 2008

Då var man 1 år äldre dårå....

Jaha då var även jag ett år äldre.... Den 19 Dec blev jag hela 31år!!
Jag jobbade hela fredagen så firandet fick vänta till lördagen. Fick ett 3bens stativ och ett nytt objektiv, macro 50mm 2,8 av min älskade sambo!!

På lördagen gav jag mig själv en present.
Klippning o. färg hos min underbara frisör Roger!!
Före... långt o. trist!!
2 timmar senare... Mycket gladare med kort, färgglatt och fräckt hår!!

Sååååå skönt!! Nu känner jag mig normal igen!!
Det blev Halloween orange o. svart!! :D

På kvällen gjorde jag och Sarah stan osäker....
Gullungen hämtade mig i skogen så förfestade vi lite i Johan o. hennes lägenhet. Sedan bar det iväg ut i nattmörkret o. in till Göteborg och krogen Dancing Dingo och Rockbaren!!
Ojoj... märks att man blivit äldre...*asg* blev visst full som ett ägg!!
Grabbarna var givmilda och bjöd på en hel del... *hehe*
Sarahs goaste Johan hämtade oss sedan i stan o. körde mig heeeela vägen hem!!

TACK SARAH OCH JOHAN FÖR EN TOPPEN KVÄLL!!!

2 kommentarer:

Josefin sa...

Fy fasne vad snyggt det blev!! Coolaste bruden!!

Pöss & Kram o grattis efterskott :-)

Anja sa...

GRATTIS DIN TANT!!
Meeeeen syrran!!!!!! Vilken färg!!