tisdag 1 december 2009

Sov gott mina fina pojkar!!

I måndags den 30/11 lät jag er slippa all framtida smärta! 'angel'
Ett av mitt livs absolut svåraste besult som jag fortfarande har svårt att tänka på!! grina

Jag fick er till låns... fick ha er hos mig! tycka om Ni var bara mina! kram Alla era dagar har ni levt på kenneln med era syskon och eran mamma och pappa!
Inte en dag har ni behövt lida eller känna smärta! Massor med god mat! Tuggvänliga leksaker!
Härliga tonårstjejer som barnvakter love
Ja det måste verkligen vara livet för en valp!

När jag insåg att något inte stod rätt till med er.... blev vardagen nattsvart! Livet gick i slowmotion och allt känndes meningslöst! Men ni var lika glada och spralliga för det... rock hurra Busade och brottades! stolle
Efter samtal med ortopeden tändes en gnista med hopp... kanske skulle det gå att åtgärda eran ovanliga åkomma! ber
Men efter han visat era röntgenbilder för många nordiska ortopeder blev svaret: Nej de kommer inte att leva ett gott liv med bra livskvalitét! nej Beslutet var taget! jobbigt

Jag lät er somna gott i min famn! Trygga med doften av någon ni kännt hela erat liv!

Nu är ni där på andra sidan med alla goa vänner! tycka om Pussa på mina 3 änglar! 'angel'
Astrid tar hand om er på bästa sätt! Ayo skyddar er mot allt! Barbro är bästa lektanten som finns! love

kram kram TACK FÖR DEN TIDEN JAG FICK HA ER HÄR HOS MIG!! love love


Little Frogs Raccolto Nero "Ettan" armbågs luxation, enkelsidig


Little Frogs Ruffino Ducale "Tvåan" armbågs luxation, dubbelsidig


Little Frogs Ramiro Garnacha "Trean" armbågs luxation, enkelsidig

7 kommentarer:

Josefin sa...

Vi lider med dig :-(

Kramar från oss

Lotta sa...

MASSOR av kramar från oss

*lipar*

PUSSSS hör av dig så fort du orkar med besök! Jag längtar efter dig <3

PUSS

Lena sa...

Stackars dig .. Det är så tråkigt.
kram kram från oss <3

Martina sa...

Vi beklagar Eva! :-)
Så fel allt blev...!
USCH jag sitter här med tåar i ögonen! FRUKTANSVÄRT!
Ja, dom blir väl omhändertagna i hundhimlen av de andra groderna!
KRAM!!

Anonym sa...

Usch, detta är verkligen "baksidan" av att vara djurägd.
Mina ögon rinner över...


Nospussar från 'Svante'

Maria sa...

Hej, vad jobbigt och hemskt. Man fäster sig så, och jag förstår hur fruktansvärt du har det nu.
kram Maria

Sofia, Malte sa...

Usch och fy Eva... Jag vet ju att detta var det sista som du önskade.
=( Jag sitter här och gråter till dina fina rader som strålar så mycket kärlek. Mängder av kramar och tankar till dig i din svåra tid.