lördag 26 juni 2010

Bilder på läckra Svante 10mån

Här kommer massor med underbara bilder på Little Frogs Quadratura Cerchio "Svante" som på bilderna är 10mån!

Den 22 Maj var Svante på Skk internationella utställning i Hässleholm! Debuten i juniorklassen!!

Kritiken jag fick lyder så här... Storlek 40cm, Kraftig maskulin hane av utmärkt typ. Nospartiet vakar långt in i den här åldern innan skallen breddas.Vackert uttryck. Bra hals och öron. Bra kropp och benstomme. Välvinklad fram och bak. Svansen kunde sitta något lägre. Rör och beter sig mycket bra!


Och på denna kritik blev jag då 1:a juniorhane med certifikatkvalité och 3:a bästa hanhund. Tänka sej att lilla jag, nåja, jag slog ut en del vuxna hanar...
Väl hemma igen så blev det lite solbadning i trädgården och då skulle jag naturligtvis förevigas...






Spanar och håller ställningarna med bästa storebror "Pajas"
Och så en bild på mitt senast inlärda trick...

Ha en skön sommar// SVANTE

Inga kommentarer: