söndag 10 oktober 2010

Sov gott vackra Eijvor

'angel' 'angel' 'angel'
Stora Kulltorps Duchess "Eijvor"
2000-05-02/2010-10-09

Underbara tok Eijvor!! tycka om tycka om
Är så ledsen att jag inte fick vara med dig din sista stund i livet! storbölar
Du underbara varelse som fyllde 2år av mitt liv med glädje och bus!


Tänk att jag var stark nog att låta dig flytta till din egen familj! Det var en av mitt livs svåraste beslut! Visste redan när syrran hämtade dig där i rasmontern för 8år sedan att du inte längre var min... Du hade valt din nya familj! En med människo valpar i! Dessa småfolk som du så avguda!! kram

jobbigt I fredags blev Eijvor akut dålig. sjuk
Skakade, vinglade, dreglade och hade ont!
Många tester togs men allt var normalt.vetinte Röntgen visade inget konstigt.
På lördagen blev hon sämre och min syster Anja, hennes man Peder och deras 2 barn valde att låta Eijvor slippa kämpa mera!storbölar
Sov gott önskar gammal matte Eva, Pappan Lars och alla andra grodor 'angel'

Tack för den tiden jag fick ha dig! tycka om
kramTack bästa syster med familj för ni öppnade erat hem för Eijvor! tröstar
Bättre kunde hon aldrig ha haft det!tycka om love puss


1 kommentar:

Rochamgo's sa...

Älskade fina Eijvor, kommer att sakna dig även om vi inte träffades så ofta. Tur nog så har jag din underbara son här hemma. Han påminner mig om dig. Kommer ihåg första gången jag träffade dig, det var på en utställning och Eva bad mig ställa dig. Hon sa"Hon gillar det inte men gör så gott du kan" nej du gillade inte utställningar, men det är ett minne av dig som jag har burit med mig. Massa kramar till din familj.