onsdag 20 juni 2012

Gunnel och Maijken hos Algot!

Medans jag var i Danmark var Gunnel och Maijken hos bästa hundvakterna!!
Anna och Henrik som har Gunnels son Algot!
Här är länk till deras blogg! http://anna-algot.bloggplatsen.se/
Gunnel verkligen älskar sin son och avgudar Anna!

Här är en liten rapport från deras helg:
En fartfylld helg...
Fredag kväll kom Gunnel och Maijken hem till oss, vid 19 tiden åkte vi till hundskolan och tränade agility. För Algot gick allt som på räls, tyvärr filmade inte sur husse när jag gjorde våran grymebarna... Gunnel fick prova på oxå och det tyckte hon var superkul!
Det blev hopp, hopp och tunnel i kombo. Hon provade även på släpet inga problem där heller. Hon och Algot är väldigt lika till sättet, lika orädda, allt är kul och det skall gå i 100 knyck!!!!!
Väldigt följsam tjej vi gjorde även hoppkombo som en 8a och det klarade hon gallant.



Slalomet var inte lika poppis men det gick det med 

Efter träningen blev det fullt ös medvetslös bus!
Under leken springer dom igenom tunnel och hoppar över några hinder.
 Tokisar 

På lördagen åkte vi upp till Sisjön och jag la varsitt spår för Algot och Gunnel och gick en runda runt sjön.




Maijken vilar på soffan


Vackra Gunnel håller mig sällskap på balkongen när jag rensar och vattnar blommorna.


Tack än en gång för hjälpen!!
Det är guld värt att veta att de mår så gott med er!!

Inga kommentarer: