söndag 2 september 2012

W-kullen 6v gamla

I lördags fotade jag W-kullen 6v gamla.
Det är inte lätt att få bilder på de små huliganerna men här är några av bilderna!
Men lite tålamod så fick jag riktigt trevliga bilder och tillslut efter 2 timmar ute var de så trötta att alla somnade i en stor hög på altanen.

W-kullen 6v gamla

love Little Frogs Winkler Hermada "Stella" love

love Little Frogs Wannborga Cuvé "Pluggen" love

love Little Frogs Wente Reliz "Nelly" love

love Little Frogs Woodhenge Shiraz "Ellie" love

love Little Frogs Wrath Syrah "Lotus" love

Det kommer mera bilder!

3 kommentarer:

Anna med Izzie sa...


Åååh sååå fina och bedårande. <3 Inte snällt att tiken är till salu :-p
Hehe tur man har lite att göra med lillfia.
Hon är såå fin, alla är fina men henne har jag fastnat extra för :-o

Men kan ju inte bli annat med så fina föräldrar! :-D <3

Algadon sa...

Vilka fina valpar! Otroligt fina. Jag är helt såld! Nästan sötare än den Rottisen jag hade för länge sen.:)

Rochamgo's sa...

Superfina valpar Eva, tack för att jag fick chansen att mysa lite med dom senast.