lördag 11 april 2009

Glad Påsk!!

Idag har vi haft en riktig hund och trädgårdsdag!
På morgonen åkte jag och Natalie iväg för att träffa Laila, Michael och Jenny. Vi skulle träna sök med hundarna!

Jag tog med den rutinerade Astrid och nybörjaren Gunnel!

Allt gick superbra!! Jag tränade mina 2 o. Michael hade med Cisco och Nova, Jenny hade Troya och Laila hade 3 av sina med. Troya, Azza och underbara lilla Blazie!
Efter all träning och fika bjöd jag med Laila hem!
Passade naturligtvis på att fota den vackra lilla Günter dottern innan hon åkte hem igen...


Rochamgo's Bluching Blazie




Strax efter Laila åkt började vi elda allt riset från förra helgen. Lars klippte färdigt äppelträdet så även det riset eldades!


Sedan kom Sarah och Johan med Otto!

Little Frogs Oreinos Helios "Otto" 6månader

Inte heller han kom undan min kamera!! *ler*

Otto har verkligen blivit en stilig pojk!!


Efter det grillade vi och åt gott!!

Tack för en supertrevlig kväll!!

2 kommentarer:

Anja sa...

Vilken härlig dag ni verkar ha haft.
Kolla jag kan kommentera igen :)

//Anja

Eva sa...

Hehe... duktig du är syrran!! *stolt*
Vi hade en superdag och Gunnel var jätte trött efter söket! :D