fredag 4 september 2009

Nya bilder på Q-kullen!

Q-kullen har hunnit bli hela 5½v!!

Hane 3 och 4 har fått "arbetsnamn" de kallas Sumo och Sune tillsvidare!
De är båda fortfarande tillgängliga!


Bildbomb.... Bus i valplådan o. inne...

Fodertiken Quta <3

Egon och Sune

Sumo <3

Sune gillar kameran!!

Algot har Sumo i ett bra grepp!

Egon och Sune brottas

Hehehe Egon visar gaddarna...

Algot har en blick som får hjärtat att smälta...
Sune poserar....
Bus Sumo...
Tugg tugg...

Hehehe...

Vackra Quta
De fick en gigantisk mjukis anka från min syster med familj.

Sötaste lilla Algot <3

4 kommentarer:

Lena sa...

Såå söta.. Den lilla sumo va ju underbar <3
kram

Madde sa...

Ååååå säger bara... Åååå att jag inte har några pengar... Vill så gärna ha... Dom är ju helt underbara... Kram

Lina sa...

Åhh de är ju bara för underbara =) Tavk min söta vän för att du fanns för mig i söndags =) Du är guld, glöm inte det även om vi inte hörs så ofta! Kram!

Eva sa...

Tack alla för era goa kommentarer om mina barn!!