lördag 17 april 2010

Mina grisar fotade av Ullis!

Idag var jag och träffade goaste Ullis i Gränna! love tycka om
Naturligtvis hade jag ju mina grisar med på trippen. Då var Ullis gullig att fota dem!! kram

SV-98, SUCH Sunstaffs Que Sera Sera "Lisa" 13år

KBHV-02, Brovinder-02, SUCH, DKUCH, NUCH, NORDUCH, INTUCH Stora Kulltorps Sweet Little Frog "Maijken" 9½år

Hot Staff´s Qualified To Win "Günter" 3årLägg märke till Günters 6-pack på magen! rock rock Äntligen har jag fått bild på hans grymma magmuskler!! respekt


Little Frogs Lambrusco Donelli "Gunnel"
2½år
Little Frogs Melini Sangiovese "Saga" 2år
Just Staffmania Ambrosia Asti "Thilde" 1år
TACK Ullis för fotograferingen!! love love Äntligen fick jag någon att fota mina! rock

2 kommentarer:

Lola sa...

Oj vad lika Lisa & Maijken är, de blir bara mer & mer lika med er de två =) & Saga är ju bara för läääääääcker ;)

Lola sa...

med åren ska det ju vara *S* Tappa några bokstäver =)