fredag 2 april 2010

Omplacering av Buddah!

Little Frogs Jaddico Rubino ”Buddah” behöver ett nytt hem!


Matte Ullis säger:
Jag har nu tagit det jobbiga beslutet att omplacera min älskade Buddah. Ja, det är sant!
Jag vet inte hur jag ska kunna leva utan min pojke men jag måste tänka på både Buddahs och mitt bästa.
Vid denna tid i mitt liv kan jag inte ge honom det han behöver och jag önskar honom ett bättre liv.

Den personen jag söker är en AKTIV och hunderfaren människa som vill ha lite utmaningar. Passar ej som enbart sällskapshund! Ej barnfamilj då han inte är van. Kan ej rekommendera katt då han manglar upp dom. hehe

Buddah är för tillfället chipkastrerad men är sedan tidigare stolt far till två kullar.

Han är frisk och har aldrig varit sjuk (förutom urinvägsinfektion).

För mer info kontakta Eva på littlefrogs@spray.se eller mig på ullies@hotmail.com

Tacksam för att endast SERIÖST intresserade hör av sig!

INFO:
Little Frogs Jaddico Rubino ”Buddah”
S51974/2006

HD: A/B
EB: u a
L2-Hga gen clear
Ögonlyst u a
Genomfört MH


Mera bilder finns att se här

Inga kommentarer: